Krakowscy policjanci zatrzymali mężczyznę, który wyłudzał usługi hotelowe. 32-latek pomimo nieuregulowanego rachunku starał się przedłużyć swój pobyt. Trafił do aresztu, ponieważ podczas zatrzymania okazało się, że jest poszukiwany do odbycia kary więzienia za wcześniejsze oszustwa.

Mieszkaniec Śląska, który wyłudzał hotelowe usługi, został zatrzymany w Krakowie. Mężczyzna kilka dni temu skontaktował się z obsługą krakowskiego hotelu, informując, że nie udało mu się zarezerwować pobytu przez jeden z portali internetowych.

– W związku z problemami technicznymi klient może telefonicznie zarezerwować pokój, jak i przesłać mailowo potwierdzenie przelewu zapłaty za kilkudniowy pobyt w Krakowie. Zgodnie z ustaleniami mężczyzna przesłał potwierdzenie przelania gotówki. Następnego dnia pojawił się w naszym mieście i zamieszkał w hotelu. Po kilku dniach pracownicy zaniepokojeni brakiem przelewu zapytali mężczyznę o przyczynę opóźnienia przesłania pieniędzy – powiedziała sierż. Anna Zbroja-Zagórska.

Klient tłumaczył, że transakcja płatnicza była dokonywana za granicą i to może być powodem opóźnienia. Pracownicy uwierzyli w tłumaczenia oszusta. Mężczyzna został zatrzymany, kiedy próbował przedłużyć swój pobyt w hotelu. Okazało się, że 32-latek poszukiwany jest do odbycia 6 miesięcy kary pozbawienia wolności za popełnione wcześniej przestępstwa.

Nieuczciwi goście hotelowi to problem znany hotelarzom na całym świecie. Nie jest tajemnicą, że hotele komunikują się między sobą odnośnie „trudnych” gości hotelowych. Z ankiety serwisu nocleg.pl wynika, że aż 40 proc. hoteli prowadzi czarną listę klientów.

źródło: www.gazetakrakowska.pl

UDOSTĘPNIJ SOCIAL MEDIACH:

Komentarze